.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 28

2011-05-25 @ 14:53:19

- Visst , men är det långt dit? frågade jag och kollade mig lite omkring för att kolla om det var nån sjö i närheten.
- Alltså vi var på väg hem till Jonas för att bada i hans pool men så såg vi er och ah vi kan ju inte riktigt bara strunta i 2 skitsnygga tjejer ellerhur?
- Nä precis, Men ska vi gå då ?


*Malins pespektiv. *

vi gick tillbaka samma väg som vi hade gått innan. Men istället för att gå hem till Fanny så gick vi tvärs över gatan hem till Jonas. Men det kändes väldigt konstigt att Fanny inte alls var blyg. Det var alltid hon som brukade vara den blyga av oss och nu var det som att jag var den blyga.
Jag var djupt insatt i mina tankar att jag inte ens märkte att Ludvig snackade med mig. " hallå Malin är du där? " Frågade Fanny och vinkade handen framför mig. Jag nickade och log. " oj hehe jag tänkte bara på en sak. " Sa jag och log. "Okej kanske dags att vakna upp från ditt "dadrömmande?" frågade Ludvig och bar upp mig i hans famn, sedan svingade han mig fram och tillbaka 3 gånger medans jag skrek så högt jag kunde och bad honom att inte kasta i mig. Men det hjälpte ju inte precis. Jag kände hur han släppte greppet om mig och hur jag föll i vattnet. Jag smimmade upp till ytan och skulle precis putta i Ludvig, men Jonas gjorde jobbet åt mig. Han puttade i Ludvig och skrattade sedan. " Ey Ludde har du inte lärt dig att man inte puttar i tjejer i vattnet när de har smink och kläder än?" Ludvig svängde med håret så det kom åt sidan sen sprang han upp och skrek. " Du ska dö Jonas!!"
Sedan var även Jonas i vattnet medans Fanny bara stod vid kantet och skrattade.

*Fannys perspektiv *

Visst stod jag och skrattade, det var gulligt att se hur Ludvig flörtade med Malin. Men  inanför allt kände jag igen mig. Jag var Malin och Adam och Mogge var Ludvig. Jag tänkte tillbaka medans jag stod där.


Jag såg ett par mörkbruna ögon som kollade rakt in i mig. Ett par starka armar som höll om mig. Men det var då, inte nu. Jag blinkade till igen och öppnade ögonen, men itsället stod jag i saltvattnet vid stranden och kysste Mogges läppar.

***

Jag kände hur någon puttade till mig och jag vaknade tillbaka till verkligheten. " Är du okej?" Jag kände hur Jonas la sin hand på min axel. Jag tog ett djupt andetag och återvände till verkligheten. " Jadå " Sa jag och log. " Ni 2 tjejer är bra på dagdrömma ni" Sa Ludvig knuffade till Malin som stod bredvid.


Hmm..? Har hon inte kommit över Adam än? Kommer det bli Mogge , Adam? Eller kanske nån kille i Dalarna?

Kommentera så skriver jag nog ett nytt inlägg i morgon!
puuss

Kommentarer

Postat av: -

asbra berättelse! du är duktig på att skriva.. <3 :]

Postat av: Emma ~ Foto ~ Mode

Skitbra fia! <3

Postat av: tilda

Bääst !

Postat av: Maja

Jättebra, mer ! <3

Postat av: Ida<3

Vad sägs som mer? Jag vill läsa mer Fia !!!!!

Postat av: Jessica

MEEEEEEEEEER

Postat av: Maria

Meera! :)

Postat av: L

MERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback