.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 24

2011-05-12 @ 21:41:45

" Ja då har du bara mig " Sa jag och försökte lätta på stämningen men när jag kollade på fanny förstod jag att det kanske inte var rätt tillfälle. " Men du jag skojade bara, men vi hittar honom levande jag lovar , seriöst har du sett hans kropp? Han klarar allt. " Sa jag och kramade henne hårt.
tänk er att det här är Adam typ...


*mogges perpektiv. *

Okej jag kanske låter gay nu , men har ni sett typ twilight fimen typ 2:an och 3:an? när Jacob och bella kysser varandra? Aja Edward förstör ju alltid för Jacob. Ja jag är tönt som vet allt det här men aja, Adam är som Edward jag lovar. För precis när Fanny skulle kyssa mig så kommer han , helt seriöst var det inte han som var spårlöst försvunnen? För självklart så glömmer Fanny mig och springer rakt in i Adams famn.
*Fannys perspektiv.*

Jag känner hur någon stirrar mig rätt in i ryggen när Mogge håller om mig, så jag var tvugen att vända mig och då såg jag honom, ADAAAAAAAAAAM!!! Jag springer rakt in i hans famn. Han tog ett hårt grepp om mig och höpp mig hårt. " varfan har du varit ?" sa jag med darrande röst, hans kläder var helt söndriga och hans ansikte var svart av smuts. " Jag tog en lång promenad. " Sa han och log. Precis då hör jag Mogges röst. " Jasså , nästa gång kan du svara på mobilen, för just nu är polisen ute och letar efter dig, de kanske också vill gå med dig på din pomenad?" sa han och gjorde en blick mot Adam som jag aldrig sett förut. " Men seriöst Mogge vad är ditt problem. ?" Sa Adam och släppte greppet mot mig och gick mot Mogge. " Just nu är mitt problem dig. " Sa Mogge och la armarna i kors. Jag fick panik, vad skulle hända nu. Vi var itt ute i skogen och både Mogge och Adam hade visat varsin sida av sig själva som jag aldrig sett innan, skulle jag ringa nån ? eller gå, försöka stoppa dem. Jag hade ingen aning..

Bra uppdate va? ;) kommer nog en ny del på söndag också om ni KOMMENTERAR ! )

Kommentarer

Postat av: Anonym

braaaaa

Postat av: tilda <3

meeeer <3

Postat av: Malin

meeeeeeeeer! :)

Postat av: Julia

mermermer!

Postat av: Clara

jag vill ha meeeer ! :D

Postat av: Anonym

mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer!!!!!!!

Postat av: Juliaah :)

grymt :D

Postat av: Julia Hällström

MER!

Postat av: E M M A

Massor meeeeeeeeeeeeeeer! <3

Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEER :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!

Postat av: Anonym

Haha mer, vad ska jag annars fördriva tiden med?

Postat av: Maria

MERA! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback