.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

DEL 9

2011-03-16 @ 19:37:36

*fannys perspektiv*

På mindre än en vecka har mitt liv förändrats på bara några dagar har jag blivit den tjejen jag aldrig vågat vara förut. Den jag alltid velat vara. Mitt liv är perfekt tänkte jag när jag stod där med Adam vid grillen med alla andra. Alla hans kompisar var trevliga och tjejerna var supersnälla! Vi hade hög musik på och alla sjöng, skrattade osv.. Även jag. Jag som aldrig förut ens vågat prata med någon typ. Allt var perfekt tills någon annan kille kom in. ”Sorry att jag är sen dudes…. ” han kom inte längre tills han mötte min blick ” men oj jävlar vilken brud snälla säg att hon är ny i gänget och ingen jävlans tjej!” Sa han oh skrattade. Jag såg hur Adams stelnade till men ändå kunde jag inte hålla mig från att le. ” Mogge ge dej du förstår väll själv att en sån här snygg tjej inte är ledig?” Sa Adam och blinkade åt mig han hade slappnat av. Det gjorde mig också lugnare. ”Fan ta dig Adam!.. Men vad heter du då?” sa han och kollade på mig med hans stora blåa ögon.” Fanny” Sa jag medans jag granskade hans kropp precis som jag gjort med Adam första gången jag träffade honom. Tillskillnad från Adam var Mogge svart hårig med knallblåa stora ögon. Han var lång och smal men muskler precis som Adam det hade han. Han hade ett vitt tajt linne och ett par badbyxor och blött lite lockigt hår. ”Aha Fanny, om du någon gång skulle tröttna på denne snygga Adams som du står bredvid just nu kan du ju alltid be honom om mitt nummer, Adam du har kvar det va?” sa han och skrattade. Jag förstod att dem stod varandra nära och kunde skämta om det. Men själv tyckte jag inte det var något speciellt kul.

***

”har du någonsin känt att livet aldrig kan tillåta ens liv att vara perfekt. Att det alltid måste komma något i vägen. Något som förstör allt så livet blir lika komplicerat som det var innan det började vända” Jag skrev det som sista inlägg på min blogg innan jag la mig. Först skulle jag ha skrivit de på facebook men jag hade både Adam &  Mogge som vän där så båda 2 skulle ha fattat. Ingen av de 2 läser min blogg så jag visste att det skulle vara safe. Jag loggade in en sista gång på facebook kollade runt lite och skulle precis lågga ut så poppade det upp en chattfönster och självklart var det från Mogge. ” chobrä Fanny! ;) ” jag kunde inte logga ut nu. Jag förstod verkligen inget om det hade varit Adam hade jag bara sagt att jag skulle lägga mig men nu när det var Mogge gick det inte. ” tja ;)” svarade jag honom.

”vad gör du då?!”

”inte mycket tråkar oh så. Själv?”

”nja samma.. Najs kväll det var idag.. Sorry om jag flirta lite. Brukar driva med Adam lixom så tro inget anat ;)”

Jag stelnade till. Vad menade han med ” så tro inget anat”. NEJ FANNY SLUTA tänkte jag för mig själv. Jag gillar Adam inte Mogge eller hur? Plötsligt var det inte lika självklart längre.

*Mogges perspektiv*

Det var inte meningen att skriva till Fanny. Jag vet att hon typ är tillsammans med Adam. Så jag skrev det jag egentligen aldrig skulle velat skriva ” nja samma.. Najs kväll det var idag.. Sorry om jag flirta lite. Brukar driva med Adam lixom så tro inget anat ;)”

Det hade tagit ett tag innan hon hade svarat. ” hehe nej jag förstår det är ju Adam & jag ändå lite synd hade varit kul om någon hade tyckt jag var snygg hahah ;)” Jag log för mig själv. ”ändå lite synd” hade hon skrivit. Dock hade hon skrivit att det var hon & Adam. Men ändå verkade det inte helt självklart. Jag menar hur länge har de känt varandra. Typ 3 dagar? Precis jag kanske ändå hade en liten chans? NEJ ADAM!? Vad gör jag? Måste sluta nu det är Fanny & Adam inte jag & Fanny.

*Fannys perspektiv*

 

”ja synd att jag inte hade träffat dej innan Adam.” jag satt hela kvällen skrollade igenom Adams bilder , sen Mogges. Varför var det här så svårt det skulle egentligen vara helt självklart att det skulle vara jag & Mogge tänkte jag. NEJ VAFAN? JAG MENAR JAG OCH ADAM! Hur kunde jag tagit fel på mina egna tankar. Det var väll ändå självklart att det skulle vara Adam. Eller?


Vadå Mogge? hummm vad händer i nääästa deeeeeel? vill ni veta ? isåfall kommentera ! :D så kommer det ett på Fredag eller i morgon :D

Kommentarer

Postat av: fia

Så sjukt bra!

Den är så grym vill ha del 10 nu!

Kram :)

Postat av: sara :D

Braaa del 9 NUU!!! :D:D

Postat av: K L A R A

Jäättee braaaaa ! :DDDDDDDDD <3



Postat av: Patricia

As bra! <3

Postat av: Johanna :)

Skit bra , vill läsa nästa NU ;P <3

Postat av: Nikita såklart <3

asså så sjukt bra !!

vill läsa 10:an nu!!!

Postat av: looooovisa<3

sjukt nice! ;) ja, del 10!

Postat av: ebba

sjukt bra du skriver asso!:P <3

Postat av: Dana

Chokt najs =) nästaa del nu !!

Postat av: emma :)

sjuuukt bra! :D

ja , del 10 såklart (; <3

Postat av: Therese

VECKANS TÄVLING, presentkort på H&M värde 50 kr, Klicka här --> http://theresejonssonn.blogg.se/2011/march/veckans-tavling-1.html#comment för att vara med och tävla och för mer information ♥

Postat av: peo

Lust att tävla lite?

Jag har nämligen bloggtävling på G, "Dagens låtar" som är varje dag. Du får jättegärna vara med, tyck på länken under och dela med dig en av dina bästa låtar !



http://peeo.blogg.se/2011/march/dagens-latar-2.html#comment

Postat av: lolo

Den äger:D

Postat av: Filippa

SÅ SJUKT BRA!!LOVE

Postat av: elin u-a

aaaaaaaaaaas bra fia! DEL 10 NUUUUUUUUUUU! :D<3

Postat av: fahlekorven

mermermermermer! :D

Postat av: hanna <3

älskar den mermermer vill ha ny varje dag!!!!!!!!!!!!!!! <3

Postat av: Cornelia<3

så hiiimla bra !!! gaasch, lägg ut nästa NUUUUUUUUUUUUUUU ! <3

Postat av: T I L D A <3

Asso gaaasch så jäklans bra ! Del 10 NU! Drogar typ det du skriver , du är aaas duktig Fia! <3

Postat av: Juliaaaah

sjuuuuukt bra, meraaa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback