.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

Del 8

2011-03-14 @ 21:40:44

Det är så typiskt mig att stressa mig & sen när jag är klar har jag en timme kvar. Så jag bestämde mig för att gå istället så det skulle ta lite längre tid. Jag tog upp mobilen & kollade på klockan. Fan en halv timme kvar & jag hade kanske 1 minut kvar att gå. Åh jag lovar att Fanny sitter hemma och inte ens vill ses medans jag typ inte kan vänta tills jag får träffa henne.

***

Jag kollade på klockan igen, var fan var hon? Vi skulle ha träffats för 5 minuter sen. Okej det kanske inte var så mycket försenat det kunde lika gärna vara bussen som var sen men det kändes ändå som att hon faktiskt hade helt glömt bort att vi skulle ses. Så jag sms-ade henne ” ey! Du skulle med till grillfesten va?”  Jag kollade igenom det igen & blev nöjd med det jag hade skrivit. Jag lät inte för desperat eller..?

Jag fick snabbt ett svar. ”Jadå! Sitter på bussen, den är bara lite trög av sig är där om 3 minuter!” yees! Tänkte jag för mig själv, hon kommer, hon ville med! Jag satt & väntade i 5 minuter tills jag såg henne. Hon var snyggare än igår. Hon hade hennes blonda hår i en ganska sned bena och lite puffigt och ljusrosa läppglans. ”tjena” sa hon och kramade henne. Jag svarade henne med en kyss. ”hejhej” svarade jag henne efter. ”ska vi dra?” frågade hon. ”aråh ska bara fixa en sak först kom.” jag skulle göra det som David lärt mig. Han sa alltid att det var det bästa sättet att få reda på om en tjej rökte.

***

Jag tog med henne till Statoil so låg precis utanför centrum. ”du jag ska bara köpa ett packet cigg vill du ha?” Jag såg hur hennes min förändrades.  ”nej asså det är lugnt jag röker inte ” svarade hon nervöst. ”Okej men vänta här utanför så kommer jag snart.” sa jag & gick in, istället för att köpa riktiga cigg köpte jag en choklad cigaretter. När jag kom ut igen såg hon ganska chockad ut som att hon bara ville gå hem igen det var då jag ” satte råttan i fällan” som David alltid sa, jag förstår faktiskt fortfarande inte vad det betyder men det låter bra så jag kör på det. ”Är du säker på att du inte vill ha?” sa jag & tog upp paketen som ser riktigt äkta ut.” Nej tack.” sa hon surt. Då öppnade jag paketet och tog upp en choklad cigg och åt upp den. ” nehäpp skyll dig själv då.” sa jag & flinade. Då började hon skratta och öppnade munnen ”hehe jag kan nog ta en ändå. Om det är okej?” Jag skrattade också och tog upp en och gav henne. ”Visst!”


inte den bästa delen men måste ju lixom sprida ut det lite ,men var det okej? vill ni ha mer kärlek ? eller kanske humor ? eller med av  någon annas perspektiv?

KOMMENTERA NU! annars blir de inget mer ;)

Kommentarer

Postat av: I S A B E L

sååååååååååååååååååå bra ! :D<3

Postat av: amandaaaaaaaaaaa (:

du är ju gryyyyyyyyyyyyym fia ! lägg upp fler, NU NUNUNUNUNUUUUUUUUUUUUU ! :D ♥

Postat av: elin u-a

tyyyyyp kanske mer kärlek? HÖHÖH :)<3

Postat av: Anonym

vems perspektiv vare?

Postat av: E M M A ♥

as bra!! mera mera mera!! :D den var perfekt, den hade humor och kärlek :) as bra! ♥

Postat av: lollo

skeeeeeeeeeeeeeeta bra ! :D mer av allt typ ? :p <3

Postat av: Anonym

skittt bra vill ha mer kärlek och dramatik!!! <3 del 9 TACK <3 :D

Postat av: K L A R A

tycker den var super bra ! Mera kärlek och humor är kul ! :D <3

Postat av: Jossan och maja

Den va as bra!! Lite mer kärlek kanske?

Postat av: sara :D

Skit bra men vems perspektiv var det ? ;o men lägg ut 9 nu ? :D

Postat av: Sabina Asplund

Det är skit kul att läsa skriv mera!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback