.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

DEL 11

2011-03-23 @ 19:48:21

Jag tog mobilen och ringde Fanny skulle fråga om hon ville följa med till fetsen. Men istället för att svara tryckte hon på upptaget , jag prövade igen, samma sak.

*Fannys perspektiv.*

Han ringde en tredje gång, men jag kunde bara inte svara, jag orkade inte. Jag lät mobilen ringa klart. Jag förstod att han skulle fråga om vi kunde ses ikväll, visst ville jag det men Mogge hade frågat om jag ville hänga med på en fest hos någon som hette Klara jag kände inte henne men Mogge hade sagt att hennes fester brukar vara grymma så jag ville inte säga nej.

Jag kunde ju fråga om han ville följa med men jag kände knappt Klara så jag kunde ju inte precis ta med någon till en fest hos någon jag inte kände.

 

***

 

Jag hörde hur min mobil ringde igen, jag orkade inte ens kolla vem det var jag förstod att det var Adam, seriöst kunde han sluta snart? Det hade gått ungefär 2 timmar och mobilen hade ring typ 12 gånger.

Precis efter att det sluta ringa på min mobil ringde hem telefonen, jag sprang ner till köket och svarade.

 

-      Hej det är Fanny.

-      Chena Fanny är mobilen borta eller? Jag kände igen rösten, det var Mogge. Hur fan hade han fått tag i mitt nummer.

-      Hehe nej den är på ljudlöst, hur fick du mitt hem nummer? Okejokej jag ljög men vad skulle jag säga, Nej jag trodde det var Adam som ringde så jag ville inte svara, No way!

-      Aha okej har ringt dig typ 10 gånger. Säg inte att jag är desperat jag bara undrar om du skulle hänga med till Klara för jag ska dra om typ 30 minuter och om vi ska dit tillsammans ska du fan vara klar snart haha! så jag sökte upp ditt hem nummer på hitta.se Sa han och skrattade.

-      VAAAAAAA!? 30 minuter vad fan är klockan? Det kändes som typ 2 timmar sen jag gick upp och nu skulle vi typ dra och jag hade fortfarande på mig mjukisbyxor på mig.

-      Haha chilla klockan är bara 15.30 vi ska vara där 18.00 men jag undrade om du ville hitta på något innan.? SKIT vad skulle jag säga? Klart jag ville men även om jag inte varit med om en sån här situation så skulle det alltid komma fram att jag varit med honom och det är det sista jag ville.

-      Eh asså jag kan typ inte men vi ses ju ikväll, vart ska vi mötas innan vi drar dit? Sa jag nervöst.

-      Jag hade hoppats på att du hade sagt att vi kunde ses, för jag står utanför ditt hus nu. Fan! Jag sprang till fönstret och ja där stod han.

-      Du känns faktiskt som en stalker. Sa jag och skrattade, jag hörde hu han också skrattade.

-      Får jag komma in? Frågade han. Seriöst jag fick panik jag såg ut som jag vet inte vad helt sjukt ful i alla fall!

-      Menmen jag är inte iordning, stammade jag.

-      Du är fin ändå, fan jag skulle nog inte sagt det. Sa han tyst.

 

*ADAMS PERSPEKTIV*

 

Jag prövade att ringa en 3;dje gång men inget svar så jag gav upp. Det var ingen mening att försöka igen i alla fall inte nu.


en kort del men nästa del är nästan klar men jag ville sprida ut det lite. ;)

Kommentarer

Postat av: juliaaah

bääästa :O

mera :)



Postat av: I S A B E L

faaaaan vad bra ! :DDD<3

Postat av: Linn

skit bra gumman ! :D

Postat av: amanda bergström (:

asbra! men sl.se fia ? xd ♥

Postat av: MichelleNicolini

Skit bra ! <3

Postat av: sara :D

Jääääätte bra MEEEER NU ! :D

Postat av: Bex

GRYMT!

Postat av: Maja

Jätte bra !! Meeer!

Postat av: Johanna :)

GRYM :o

Postat av: julia hohenstein

omg, har fan läst ihjäl mig för att komma till del 11 :o meeer!

Postat av: maja

Ser fint ut:) Har du skrivit länge?

Postat av: Kimiya <33

Postat av: Filippa

NÄR KOMMER NÄSTA?:O

Postat av: Mich<3

jättebra!!!

MEER ! :DDDDDDDDDDDDd

Postat av: Tilda Selemark <3-

Skiit bra !!

Nästa del nuuuuuu !



Puss <33

Postat av: E M M A ♥

Drogar! Skriv meeeeer!

Postat av: maja

Har du fler bloggar, med fler noveller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback