.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 6 - Malins perpektiv ( kompisen då )

2011-02-28 @ 08:53:48

Det är en as kort del med tanke på att det är Malins perpektiv så var berädda på de! ;)

Det var ju inte precis meningen att få ett damp utbrott och skrika rakt ut, men jag blev så irriterad. Men om det var hon som han hade strulat med Fredrik förra helgen så är hon fan död. Inte för att vi precis var tillsammans men ändå vi hade varit på ”G” i typ 3 månader och sen förra helgen hade han strulat med någon random tjej på en fest hos Markus. Men vafan? Fanny? Nej det är ju helt sjukt hon satt säkert och plugga hela helgen. Jag tänkte precis fråga men det var som om hon typ kunde läsa mina tankar. ”Malin jag vet inte ens vem det är, jag är kompis med hans kompis.” svarade hon. Fan det var sant jag kunde se när Fanny ljuger och nu var det sanning. ”Oj förlåt att jag fick damp, det var bara det att…” jag hann inte berätta klart innan hon svarade ”nej men det är okej” Det kändes skönt att Fanny alltid förlåter än. Men om jag fortsätter såhär kommer hon lämna mig igen. Så jag satte mig ner lugnt och kramade henne. ”tack” viskade jag i hennes öra.


as kort jag vet, men vad tycker ni? Vill ni ha mer ur Malins perspektiv? Ja eller Nej? Kommentrea :D

Kommentarer

Postat av: adam <3

jävlar den va ju sjukt bra fortsätt <3

Postat av: beatrice vezzoli

det berorpå om mailin har med det som händer att göra :) om det va så ska det va mer med hennes perspektiv :)

SJUKT bra iaf FORTSÄTT!

Postat av: lovisa

Hej är allt bra idag?:)



Just nu har jag 3 tävlingar på bloggen!

1. du kan vinna en valfri bikini/monokini från fashionbox.se

2. du kan vinna en valfri ring från parlteamet.se

3. du kan vinna 3par lösögonfransar + lim från kimstore.se



Om det är något du är intresserad av är det bara att kika bloggen:)

Postat av: Johanna

Asbra jue!! Fortsätt skriva!! Hur kommer du på allt?? Älskar denna blogg, kommer ofc fortsätta läsa!!

Kram :)

Postat av: Lovisa & Lovisa

jättebra, jag tycker det var bra från malins perspektiv, kanske lite längre då!!! gör mer! <3

Postat av: Michaaaa <3

mermermer ! den ääääger ! <3 Det var bra med malins perspektiv. :D <3 superbraaaa skrivet !

Postat av: Emma

as bra!!!!!! Om du ska skriva från Malins Perspektiv så skriv lite mer då, för dethär är beroende framkallade!

Postat av: Johanna :)

Fia du är grym på dehär , fortsätt :D <3

Postat av: lollo

jaa ha mera av hennes perspktiv :Doch fia du är asgryyyyyyyyyyyyyyyyyym ! :D <3

Postat av: patti

Hej på dig gumman! Jag vill bara säga att du är asbra på att skriva!, jag vill ha mer av Malins perspektiv. Men det allra roligaste är när det är Fannys eller Adams perspektiv! ;D men du är bra på att skriva så att det blir ju bra vilket som !! :) <3



kram på dej! <3

Postat av: Nilla

Den är hur bra som helst vill läsa mer! :D<3

Postat av: hanna <3

VILL HA MEEEEEEEEEEEEEEER!!! <3

Postat av: E M M A ♥

Postat av: E M M A ♥

Postat av: E M M A ♥

Sjukt bra! :o ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback