.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 4.

2011-02-27 @ 08:06:19

Hennes läppar var så mjuka mot mina. Jag tog mina händer runt hennes midja och höll henne hårt. Men även jag vet ju att allt inte kan hålla för evigt, så jag drog ner henne under vattnet hon kom upp snabbt med ett leende på munnen och började skvätta vatten på mig. Hennes ljusrosa linne hade blivit genomskinlig så man såg hennes vita bh under, hennes shorts var fastklistrade på hennes lår och hennes hår var trassligt och hennes perfekta snedbena var borta.

 

Vi stod och skvätte vatten , kysstes och skrattade hela kvällen. Tills jag såg att hon frös.

” vänta jag kommer snart ” sa jag och hämtade 2 handdukar. Hon kom upp ur vattnet lindade sig snabbt in i handduken och skakade. Jag kramade henne och försökte värma henne. ” vill du gå in , så kan vi göra varm choklad? ” sa jag efter ett tag. ”ah okej, visst!” Sa hon med hackande tänder.

Vi gick in i köket , jag tog fram 2 koppar och satte på musik. ”åh den här låten älskar jag!” sa hon och sjöng med ” And when i see you
I really see you upside down
But my brain knows better
It picks you up and turns you around
Turns you around, turns you around ” hon var bra på sjunga , hennes röst var underbar , hela hon var underbar.

Jag värmde chokladen i mikron medans Fanny satt där och pratade på om vad hon skulle göra i sommar… ” åh det ska bli så kul jag ska till USA sista veckan innan sommaren, vad ska du göra då ?” sa hon. Men great tänkte jag , vad skulle jag svara , jo jag ska vara hemma och läsa böcker. Nej fan häller! ” alltså ska typ vara hemma och chilla , festa och så ” Svarade jag och såg att hennes ansikte förändrades men det var svårt att se om det var till nåt bra eller dåligt ansikts utryck. ” åh vad bra , jag är ju också hemma ganska mycket då kanske vi kan ses lite ? ” sa hon. Jag kunde inte låta bli att le, det kändes som hela jag skulle spricka. Seriöst Fanny världens finaste människa undrade om vi skulle ses under sommarlovet. ” ja klart vi kan! ” sa jag och såg att hennes leende blev bredare. ”ah bra,” svarade hon. Vi pratade på , skrattade och drack chokladen, tills hennes mobil ringde , hon tog den och låste in sig på Toan. Jag gick mot toan & lyssnade. ” Hej mamma , jo men jag är hos en kompis , vem ? Han heter Adam, nej du känner inte honom , jag sover hos Malin dom bor nästan grannar , hon är också med. ” Det var hennes mamma det förstod jag, men varför ljög hon om att hon skulle sova hos Malin? Och vem var det, haha den ända grannen jag var närmast i åldern var Rasmus och han bodde bredvid och var 9 år.

***

Hon låste upp dörren och jag sprang till köket , ” hehe det var min mamma hon undrade vart jag var ” sa hon och log.  ” aha okej vad sa hon då? ” svarade jag. I vanliga fall hade jag inte brytt mig men nu när hon hade sagt allt om Malin så var jag tvungen att veta. ” Hon undrade när jag skulle komma hem men min kompis bor 10 minuter här ifrån så jag sms-ade henne och hon sa att det var chill om jag sov hos henne ikväll. ” Jaha så nu skulle hon tydligen dra till nån kompis. Jag skulle svara men hon han före ” Men alltså hon är på fest nu och kommer hem vid 1.00 så är det okej om jag är hos dig till dess?” jag kollade på klockan, den var 20.00. ” ah visst kan du det , mamma och pappa kommer inte hem förens i morgon. ” sa jag och kollade på klockan , om man kunde stoppa tiden runt oss 2 så den här kvällen aldrig tog slut så skulle jag gärna göra det.  ”bra men du, har du nån tjock tröja eller bara en tröja, jag fryser fan ihjäl haha!” frågade hon och rös till. ”Jadå vänta lite jag går upp och hämtar nåt” svarade jag och sprang upp till mitt rum och tog min gråa one piece den skulle vara för stor på henne men det var det ända jag hade som var rent. Jag sprang ner till köket igen där Fanny satt. ”här den kanske är lite stor men jag har typ inget annat som är varmt ” sa jag. ”Åh har du en one piece!? Jag har velat ha en sån as länge !” sa hon och tog av sig handduken. Hon gick in i badrummet, jag satte mig på en av stolarna och tog upp mobilen jag hade fått 3 sms från Erik som går i min klass ” Chobrä bruuur, vad är planerna inför ikväll då? ” jag läste det andra ” ey dude känner för att komma över?” jag läste det sista ” ADAM vafan händer ?” jag skulle precis svara, tills jag fick ännu ett mess av Erik. ” EYYYY ADAM OM DU INTE SVARAR NU KOMMER JAG HEM TILL DEJ OCH KOLLAR OM DU LEVER !” jag svarade honom snabbt ” Jo jag lever , har en skit najs tjej här så om du kommer över DÖDAR jag dej ” jag tryckte på skicka och precis då kom Fanny ut. Hon hade satt upp håret och var så sjukt söt att jag bara ville gå fram till henne och kyssa henne igen. Jag påminde mig om att andas , ” in och ut , ut och in , andas , andas ” tänkte jag för mig själv. ” Hahah visst är man snygg ?” sa hon och skrattade. ” As snygg” Svarade jag henne, och nu kunde jag inte hålla mig jag gick fram och kysste henne , jag kände hur våra tungor möttes försiktigt. Underbart.


Så det var alla " gamla " kapitel ;)

Kommentarer

Postat av: vanessa <3

Grymt bra du e på att skriva gumman <3



Saknar dej sjukt mycket!!

Kramis♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback