.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 17

2011-04-09 @ 14:48:40

Inte förens nu förstod jag hur mycket jag saknade henne så jag tog upp mobilen och ringde henne men när hon svarar kände jag inte igen hennes röst. Den var helt darrig och hon hade gråten i halsen eller vad man nu säger.
" hej , alltså du..." Hon behövde inte säga mer jag förstod. " Jag är redan på väg, sätter på skorna nu. Puss "

*fannys perspektiv.*

Precis när jag la på ringde det igen. Jag kollade på displayen " Okänd " jag brukade inte svara, men jag ville bara bort från andra tankar. 
" hej det är Fanny " Jag sa mitt namn så lågt att jag inte ens är säkert på att den i andra luren hörde.Men tydligen gjorde den det för hon svarade mig. " hej Fanny , alltså jag vet att jag ringer på dolt men du skulle inte ha svarat om jag ringde med mitt nummer. " Jag kände inte igen rösten och jag fattade verkligen inte vem det var. " Vem är du då? " Jag sa det liet högre den här gången. Det blev tyst i telefonen tills hon började prata igen. " Det är Frida, jag fick ditt nummer av Mogge. " Frida ? vafan ville hon mig? förstöra mitt liv ännu mer, och varför hade Mogge gett Frida mitt nummer?  Nu ångrar jag verkligen att jag bett Mogge komma. " Aha okej , men om du ringer för att såra mig ännu mer eller prata om Adam kan du lägga på." Precis när jag sagt det ångrade jag mig. Det gjorde ingenting bättre genom att dryga. " Förlåt " sa jag snabbt. " det är lugnt jag förstår. Men jag vill bara förklara varför Adam var hos mig igår. Han kom för att berätta att han inte hade några känslor för mig och precis då ringde Malin. Jag orkade inte svara så jag gav mobilen till Adam och bad honom att säga att jag inte var där. " Jag suckade, men av lättnad den här gången. Troligtvis var det sant, eller nej det kanske inte avr det men jag blev ändå glad. " Okej, tack för att du ringde" Sa jag och la på. Precis då ringde Mogge mig. Fan vad alla ska ringa mig idag tänkte jag när jag svarade.
- ja vad vill du ? Frågade jag.
- Helst att du öppnar dörren, sa han och skrattade. Fan jag hade inte hört när han plingat på och så hade jag drygat när jag svarade.
- Oj förlåt vänta jag öppnar inom 10 sekunder.
- Okej , en , två , tre , fyra , fem , sex , sju, snart tio skynda dig och tio. Precis när han sa tio öppnade jag dörren och där stod han. Hans hår var ruffsigt och han var rödblommig i anskitet och flåsade. " jag kom hit så fort som möjligt , hoppas det inte tog för långt tid." Jag log, han hase skyndat sig för min skull. Jag kollade på honom igen, han var så söt. " nejdå bara lute snabbare nästa gång." Jag kramade honom, det som hände sen ångrar jag inte men jag kysste honom. Jag ville bara känna hur det kändes, självklart besvarade han den också. Men det kändes inte som när jag kysste Adam , när det var jag och Adam var det som massa eld flammor som spracklade och det var underbart. Men med Mogge var det något annat, inte lika bra eller var det bättre. Helt ärligt så vet jag inte.

Inte världens längsta men skrev den på 10 minuter så ah ni får vara glada att jag ens la upp något ;) Hahah men vad tycks? ;) ♥

Kommentarer

Postat av: Johanna :)

BRAA ! (:

Postat av: Tilda selemark <3-

Den är skit bra ! Men kan du snäälla skriva lite längre kapitel ? :D Jag älskar att läsa det du skriver , vill aldrig att det ska ta slut :) ♥

Postat av: Anonym

så sjukt bra! Sluta aldrig med denhär! Knarkar den typ :O

Postat av: Filippa

grymt fia! :D , hoppas nästa kommer snart! <3

Postat av: sara :D

Mer nu !!!

Postat av: Julia

mermermermemrmermermermer !!

Postat av: Julia

Mermermer <3

Postat av: E M M A ♥

Skitbra! :) ♥

Postat av: Ida

Grymt asså! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback