.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 15.

2011-04-05 @ 19:26:38

”precis Malin det är chill!” Sa Mogge och blinkade åt mig, som visade att han fattat vinken.  ”Ni är helt jävla pantade! Hon ligger typ halvdöd och ni tycker det är chill och att jag ska lugna mig. Ni är  helt jävla patetiska!” Hon smällde igen dörren och gick ut.




*Fannys pespektiv*

3 veckor senare.

när man vaknar upp efter att ha legat i någon slags koma eller något så förväntar man sig att folk ska tycka synd om än, speciellt sin egen mamma. Men istället får man höra att jag ska flytta upp till dalarna. Mamma har dejtat någon kille i ett år nu och bestämt att de ska flytta ihop. Men det är så dyrt här i stockholm så självklart så ska vi flytta upp till Dalarna. Dock skulle vi bara prova på det i 1-2 år och om det inte var bra lovade mamma mig att vi skulle flytta tillbaka. Först vet jag inte riktigt hur jag reagerade bara att jag sprang ut gråtandes till Mogge. Det var inte förens då jag förstod vad det innebar. Jag skulle lämna mitt "nya" liv som jag precis påbörjat. Båda killarna jag älskade, juste då kommer vi ju till Adam. Visst hade vi gjort slut men det var ändå han som gällde. Det var han som jag tänkte på inte Mogge. Adam älskade jag mer än som en vän och Mogge som en bästavän. Det kändes som twilight filmen. När Bella måste välja mellad Edward och Jacob. Dock flyttar inte bella ifrån dem utan till dem. Medans jag ska lämna allt jag påbörjat. Det som skulle bli perfekt, men nu måste flytta till Dalarna. Jag vägrade, jag tänker inte.
***
Om en månad skulle jag flytta. Jag låg på sängen och grät när min mobil ringde, jag samlade mig och svarade.
- ah hej det är fanny.
- Hej alltså jag hörde att du skulle flytta och jag vill bara säga förlåt. Det var Adam, han hade inte ens pratat med mig sedan jag hade vaknat.
- Men det är okej jag förstår , jag är inte i närheten av hon den där Frida. Jag kände hur mina ögon fick tårar igen men jag torkade bort dem snabbt.
- Fanny du vet att jag bara gjorde så för att jag blev avunsjuk på Mogge. Sa han så lågt att man knappt hörde. Jag log för mig själv.
- aha... Ska vi ta en pormenad istället och prata om det här? Jag vet inte varför jag helldre ville prata med honom i verkligheten, jag som alltid varit den lilla blyga tjejen som inte ens vågat säga hej till någon. Men jag ville bara se hans ansikte en sista gång.
- Visst, vid stranden där vi sågs första gången klockan 4? Mina ögon hade tårkat, han kom ihåg stranden där vi sågs första dagen. Då vi gick hem till honom, då kom jag på låten vi lyssnat på den kvällen.
- Okej hejdå! jag la på och satte på datorn , skte på " a lack of color" jag tog den första som kom upp och la upp på min blogg. Sen gick jag in på facebook och som tur var så var Adam inne. Jag länkade inlägget till honom på chatten " töntigt jag vet, men jag måste bara fråga om du kommer ihåg" det tog inte långt tid innan han svarade " hur skulle jag någonsin kunna glömma?" yees! han kom ihåg låten! Han kommer ihåg vår första kväll , han kom ihåg mig. Jag tog upp mobilen och ringde Malin, vi hade kommit varandra riktigt nära igen efter jag blivit påkörd. Hon hade stöttat mig igenom allt. Hon svarade på dirketen och nästan skrek " jag ringde Frida igår och skulle fråga om jag fick låna ett linne av henne men gissa vem som svarade !? ADAM! jag säger det här för att jag är din kompis och inte för att göra dig ledsen men jag tänkte att du behövde veta." Jag tappade mobilen, fan hur kan jag vara så jävla korkad!?

det var jättemånga som ville att jag skulle skriva mer , så varsegod , men lite mer kommentarer vavava? hahah KOMMENTERA ;)

Puss! ♥

Kommentarer

Postat av: Sara :D

Skit bra som vanligt ! haha det skriver jag hela tiden men men

MEeeeeeeeeeeeeeeeer

kan du skriva liiiite längre ? :D

Postat av: patricia

Bra Sophia, fortsätt så :)

Postat av: Jessica

SKRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIVVVVVVV MEEEEEEEEEEER :D:D:D:D:D ;3 <3

Postat av: Clara

SJukt bra som vanligt :) SKriv meeer!



När kommer nästa? ;) <3

Postat av: Vendela som vill ha meeer

M E R <3

Postat av: JuliahOfSweden

meraaa :D

Postat av: Madde<3

Mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer ...!!! <3 :DD

Postat av: emma :)

meeeeer , haha:D

Postat av: Moa engström

meeeeer !!

Postat av: lolo

fortsättt:))))<33

Postat av: Nilla :)

Så sjuuukt bra jag är beroende! :P mer mer mer mer mer <33

Postat av: ebba

Skriv mer!! ;DD

Postat av: m i c h e l l e

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeer! :DDDDD

Postat av: E M M A ♥

MEEEEEEEERAAAAA!!! :D ♥

Postat av: Ida<3

grym-barn? vill bara ha mer hela tiden! <3

Postat av: juulia

MER ! sjukt jävla bra novell ! :)

Postat av: Ida

Riktigt duktig du är på att skriva :)

Postat av: lollo

skitbra ! :D merameramera :p <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback