.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

Utkast: April 3, 2011

2011-04-04 @ 14:02:00


Jag hörde hur Mogge ropade på mig ” Fanny akta dig!!” jag vände mig om, hörde någon tuta sen såg jag inget mer jag blev bländad av det starka ljuset som kom mot mig. Jag kände hur mitt huvud började värka och föll ner till marken och allt blev svart.




·         Fannys perspektiv.

Jag blinkade till men såg bara grått, jag hörde hur folk pratade.  Jag kände bara igen båda rösterna, Mogge & Adams. ”vafan tror du att du höll på med när du hånglade med Frida, är du dum eller!?” sa Mogge och jag hörde att han var jävligt sur. Jag ville säga att jag inte brydde mig och att det var lugnt, men jag kunde inte ens röra mig. Jag försökte ta upp armen men den var som förlamad. Jag pröva att öppna munnen men det kom inte ut något ljud.

-          Mogge , hon är inte död så hon kan höra vad vi säger, sa Adam tyst.

-          Jag vet det men jag tror Fanny också vill höra varför du betedde dig som en Idiot.

-          Men vafan Mogge det var i alla fall inte jag som höll på med sin kompis tjej.

-          När hon vaknar är hon nog inte din tjej längre Adam..

Mogge hade rätt , när jag väl kommer kunna prata så är det över. Men ändå  ville jag så gärna be dem att sluta, och säga att det var lugnt och att allt var okej. Jag försökte att göra ett litet ljud men det var omöjligt, så jag sluta anstränga mig och slappnade av lät ögonlocken falla ner.

·         Adams Perspektiv.

Jag visste att Mogge hade rätt. När Fanny vaknade så skulle hon inte vara min tjej längre. Jag visste inte vad jag skulle göra, det ända jag ville var att inget av det här skulle ha hänt. ”jag vet” sa jag tyst. Mogge höjde upp sitt huvud och kollade på mig och såg chockad ut. ”Ey! Adam jag överdrev, hon kommer förlåta dig, det gör alla tjejer.” Sa han och log. Jag skulle precis svara honom när dörren sköts upp. Malin sprang in och satte sig på sängen vid Fanny. ” VAFAN HAR HÄNT MED HENNE!?”  skrek hon. ”Lugna dig Malin det var inget allvarligt.” Sa Mogge. Men han hade fel för alla vi 3 visste att det var allvarligt, ingen av oss visste när hon skulle vakna. ” ska jag lugna mig? Min bästa vän har precis blivit påkörd och du tycker jag ska lugna mig!?” Hon skrek inte den här gången men hennes mördar blick fick en själv att vilja skrika. ”Nej du har rätt, men doktorn har sagt att hon kommer vakna upp snart.”  Jag ljög när jag sa det, doktorn hade sagt att de inte visste men troligtvis skulle hon vakna. Jag såg att Mogge kollade på mig och höjde ena ögonbrynet.  Jag gjorde en blick som visade att han skulle spela med. ”precis Malin det är chill!” Sa Mogge och blinkade åt mig, som visade att han fattat vinken.  ”Ni är helt jävla pantade! Hon ligger typ halvdöd och ni tycker det är chill och att jag ska lugna mig. Ni är  helt jävla patetiska!” Hon smällde igen dörren och gick ut.


Vad tycker ni? vill ni ha mera  ? KOMMENTERA!


Kommentarer

Postat av: Clara

MER! nu! den är så bra :;D <3

Postat av: sara :D

Mer idag !! Nuu! :D

Postat av: Tilda Selemark <3-

mer , mer , mer nuuuuuu!! Drogar den här ! NU FÖRFAN FIA , DEN ÄÄÄGER SKITEN UR ALLA ANDRA SAGOR <3

Älskar dig gummsan ¨, kyss <3

Postat av: E M M A ♥

Du är sjukt duktif Sofia!

SKriv meeeera! :D ♥

Postat av: Johanna :)

meer .. NU :)

Postat av: lolo

Meeer du ägeeeeer fia :) <3:D

Postat av: JuliahOfSweden

meraaaa :D asbra ju!

Postat av: elin

AS BRA!!!! NÄSTA DEL NUUUUUUUUUUUUU FIA :D<3

Postat av: Klara & Frida

Grym , kanske lite längre nästa gång ? :D <3

Postat av: - I ^^

Vill ha meeeeeeeeeer!!!!!! Du skriver världens bästa saga hörru <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback