.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

DEL 21

2011-04-28 @ 21:55:13

Jag fick en klump i magen, hon var tillsammans med Mogge! Hur fan kunde jag missat det?
*Fannys perspektiv.*

Jag tror helt seriöst killar kan ha pms, för det Adam skrev till mig efter att han gått var sjukt. Jag kommer ihåg exat varje ord. " Fyfan Fanny vem har du blivit? Du går runt som värsta fjortisen och playar andra. När jag träffade dig gillade jag dig för att du inte var som alla andra. Men nu.. Är du precis som alla andra. " Sen vände han sig om och gick tillbaka.
***
Jag satt fortfarande kvar på stranden. Jag ville härifrån men jag var som fastfrusen. Jag tog upp mobilen för att ringa Mogge men jag han bara gå in på menyn innan jag hör hans röst bakom mig. " Hej sötnos , jag har letat överallt efter dig " Han drog upp mig ur sanden och kysste mig mjukt. Det fick mig att glömma allt som nyss hänt. Det är någonting med Mogge, när jag inte är med honom så finns han nästan inte ens. Men när han kommer så är han min värld. " Du jag kollade runt lite på småjobb och hittade ett som passade bra. Jag känar ihop tillräckligt mycket så jag kan ta tåget upp till dig varje helg när du flyttar." Sa han och log åt mig. Jag kände hur jag började rodna. Han skulle jobba för att kunna få träffa mig, det här var helt sjukt. Jag visste inte vad jag skulle säga.
" men det behövs inte vi fixar det på nåt annat sätt." det var det ända jag fick ur mig. " Då får du ringa och säga det till chefen för jag tänker inte göra det. "
*Adams Perspektiv. *

Jag tog cykeln och stack iväg efter jag skickat smset. Jag hade suttit hemma och funderat på om jag skulle skicka det eller inte. När jag väl bestämt mig för att inte göra det klickar jag fel och det skickas.  jag försökte med " skit det var inte meningen att jag skulle skicka det förlåt " Och sånna saker men jag förstod själv att hon skulle vara lika sur ändå så jag struntade i det.
***
Inte förens jag slängt cykeln i marken såg jag vart jag var. Det var typ nån grillfest med några tjejer, en av dem såg ut som Frida så jag gick mot dem. " vafan der är väll lika bra att hänka på " tänke jag och gick fram till dem...
Men när jag väl såg vilka det var så ville jag bara tillbaka...

förlåt för sämst uppdate men nu har jag äntligen fått tid! :D Men aja har mycket prov men det kommer ett inlägg om minde en än vecka , men bara om ni KOMMENTERAR!

Puss ♥


Kommentarer

Postat av: Julia Hällström

MERA!<333

Postat av: lolo

Du äger på att skriva, Skriv mer nu!

Postat av: Ida <3

mer, mer, mer mer, jag vill ha mer saga fia <3

Postat av: E M M A ♥

Sjukt bra! Meeeeeeeer! ♥

Postat av: Olivia Nordh

meeeeeeeeeeer

Postat av: tilda

ooommgg , BÄST ! Vill läsa meeeeeeeer <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback