.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

Del 20

2011-04-16 @ 21:04:42

Den hette typ " taken " även fast den inte ens var läskigt så kröp jag närmare Mogge, han tog armarna runt mig, det kändes som att allt var rätt tills jag fick svaret från Adam. Jag borde inte ha brytt mig men helt ärligt så gjorde jag det.


* fannys perspektiv *
" Fine , då vet jag. Kanske är det bra att du flyttar iallafall. "
Jag läste sms-et ännu en gång. Jag ville svara men jag hade inget svar. Jag försökte med olika " förlåt , tänkte mig inte för " Och " Det var Mogge som skrev " Men vad jag än skrev så blev det fel. Tillslut gav jag upp och la mig i sängen och satte på en film.
***
Jag vaknade av att Mamma kom in i dörren.
- Hejhej gumman, vi ska äta nu vill du också ha middag?
Jag var tvugen att tänka till, vad menade hon med " vi " sen kom jag på att hon skulle ha sin kille över.
- Jag står över. Sa jag, sen gick jag in badrummet. Jag sminkade mig fort och satte på ett randigt linne, jag gick ut och drog till Mogge. Men när jag hade kommit halva vägen så vände jag och gick mot stranden, jag ville bara glömma allt i några serkunder. Lämna allt bakom mig och gå tillbaka till början av sommarlovet när jag precis hade färgat mitt hår.

* Adams perspektiv.*
Jag satt och väntade på att hon skulle svara, eller höra av sig. Men inget hände, jag orkade inte sitta här och vänta på ett svar så jag gick mot stranden.
Jag satte på mig skorna och satte mig på cykeln.
***
Jag slängde cykeln och sprang mot henne. Hon satt där i solnegången med sitt blonda långa hår, hon var vackrare än någonsin. Jag ångrade att jag skickat det där sms-et tidigare, men nu var det min chans att fixa allt.
När jag var så nära att jag kunde prata med henne och hon skulle höra mig stanade jag till. Jag kollade på tjejen som satt där. Jag kände knappt igen henne, Hennes mascara var så tjock och klumpig, hennes bröst var ihop pressade av inlägg och pusch- up bh. Hennes Linne var uringat och håret var ruffsigt. Hon hade blivit precis som alla andra. Men det fick mig bara att sakna henne ännu mer.
"  förlåt för allt. " Sa jag tyst, hon vände sig mot mig och smålog. " Va inte det jag har Mogge nu. "
Jag fick en klump i magen, hon var tillsammans med Mogge! Hur fan kunde jag missat det?

Förlåt för dålig uppdatering ! Men vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Det var väll inte malins perspektiv utan fannys ? :)<3

Postat av: Anonym

Asbra! Mera! :)

Postat av: Tilda selemark <3-

nästa del nuu!<3

Postat av: Elin

så jävla bra! :D<3

Postat av: beatrice vezzoli

ge mej nästa del NUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!!!!!!! seriöst det här är fan bättre en mina favvo böker :o<333

Postat av: Johanna :)

Great (: !

Postat av: Liina<3

dampbra! <3

Postat av: Julia Hällström

jätte bra forsätt! <33

Postat av: Filippa

grymt älskling! nästa del nu tack ;) <3

Postat av: Jessica

nästa del, NU TACK :) <3

Postat av: annsofie

shiiiit, vad grym du är på skriva! :O

Postat av: Anonym

jag är beroendeeeee har läst till del 20 3 gånger den här dagen nu :D

Postat av: Sofia ♥

GRYYYYM DEL! ♥ Vill ha meeeer! ♥

Postat av: Ida<3

nästa del NU!!! du är grym :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback