.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 16

2011-04-07 @ 22:00:40

Hon hade stöttat mig igenom allt. Hon svarade på dirketen och nästan skrek " jag ringde Frida igår och skulle fråga om jag fick låna ett linne av henne men gissa vem som svarade !? ADAM! jag säger det här för att jag är din kompis och inte för att göra dig ledsen men jag tänkte att du behövde veta." Jag tappade mobilen, fan hur kan jag vara så jävla korkad!?

* malins perspektiv*

jag visste att jag var tvugen att säga till henne vad som hade hänt igår även fast jag visste att det skulle såra henne. Så när hon ringde var jag tvugen att säga det.
***
Jag märkte hur det blev tyst i telefonen så jag provade lite försiktigt " Fanny ska jag komma över?" Hon suckade djupt " Nej det är okej det är mitt problem jag skulle ändå snacka med honom sen" Konstigt nog ljög hon inte. Jag kunde alltid höra när hon ljög, hennes röst blev darrig och hon stammade alltid till i slutet. Men nu var det sanning, hon skulle snacka med Adam. Visst var det kanske bra men jag känner Fanny och hon går på nästan vad som helst. Han skulle kunna säga att jag ljuger och Fanny skulle gå på det. Jag ville säga till henne att hon inte borde tro på allt han säger men jag visste att det också skulle såra henne ännu mer. " Okej ring om du vill något, kommer på direkten!" sa jag & la på.
*Mogges perspektiv.*

Fanny hade inte hört av sig på länge. Eller senast vi träffades var 3 dagar sen, men hon brukar ringa 2 gånger om dagen och prata om Adam. Även om jag inte tyckte om att hon pratade med Adam kändes det som hon började komma över honom. Men jag svarade alltid på samma sätt " Fanny han är inte värd dig " även om jag inte heller är det med tanke på att det ända Adam snackar om med mig är om hur mycket han saknar Fanny och om hon någonsin kommer förlåta honom och blablabla. Dock har inte sagt något om det till Fanny, men jag kunde bara inte det. Men även om Fanny skulle komma över Adam skulle det inte bli något mellan oss, nu när hon ska flytta upp till Dalar bönderna. Jag suckade för mig själv när jag tänkte på det, jag skulle kanske aldrig se henne igen. Även om hon skulle komma tillbaka skulle hon ha någon annan.
Inte förens nu förstod jag hur mycket jag saknade henne så jag tog upp mobilen och ringde henne men när hon svarar kände jag inte igen hennes röst. Den var helt darrig och hon hade gråten i halsen eller vad man nu säger.
" hej , alltså du..." Hon behövde inte säga mer jag förstod. " Jag är redan på väg, sätter på skorna nu. Puss "

Kort jag vet men vad tycker ni? MINST 12 KOMMENTARER ANNARS KOMMER INTE DEL 17 MOHAHHAHA , hahah nej men alltså jag har inte haft tid så jag skrev klart den nu hoppas den blev okej?

Puss !

Kommentarer

Postat av: Julia

S K R I V M E R !

Postat av: I S A B E L

så jävla bra,fia ! :D<3

Postat av: sara :D

Mer nu !! :D

Postat av: Anonym

skitabraa!!!

Postat av: elin

DEL 17 NUNUNUNUNUNUNU!!!! :D <3

Postat av: Johanna ;)

Sjuuuuukt bra Fia! ♥

Postat av: Anonym

Ut med nästa!!!!!!!!

Postat av: emma :)

mer mer mer! :p

Postat av: Kimiya <33

Mer mer mer!!! Jättebra Fia!!! <33

Postat av: juulia

mer ! :)

Postat av: Anonym

Du e jätteduktiv fia, hoppas inte kärleken e så här för dig bara ! :)<3

Postat av: Lollo

MERA !! :)

Postat av: Juliaaah Strand

alltså man blir beroende :O skriv meraaa :D

Postat av: Moa engström

meeeeeeeeeeeeer !

Postat av: Tilda selemark <3-

Nästa del nu tack ! :D <3

Postat av: E M M A ♥

SKRIVMERA! ♥

Postat av: looooovisa<3

sjukt bra asså ;) del 17!!!

Postat av: Johanna :)

Jag är beroende av dina berättelser , Skriv meer ! ;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback