.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 32

2011-05-31 @ 21:00:17

Jag nickade och tog emot mobilen, men han har en Iphone så när jag skulle trycka på kontakten saken kom jag istället in på en konverisation mellan Ludvig och Jonas. Jag bläddrade upp en bit och såg sedan det smset han nog aldrig skulle velat att jag skulle se...




Dagen då Malin försökte ta självmord. ( alltså går vi nu tillbaka i tiden lite för er som är tröga. )
*Ludvigs perspektiv.*

Jag ringde Malin och frågade om hon hade vaknat. Hon svarade att hon var klar och skulle precis gå ut till cykeln. Så jag satte fart mot bron där vi skulle mötas. Jag hade tränat på vad jag skulle säga hela morgonen. Men när jag såg henne stå vid bron så glömde jag bort exat allt jag hade tränat på. Hon var så söt, hon hade en rosa sommar klänning på sig och håret var upsatt i ett slapp toffs.

***

" hej sötnos " sa jag och kysste henne lätt på munnen.
- Hej vad ville du? frågade hon och besvarade kyssen.
" Jo jag undrar om det finns något sätt för dig att stanna här med Fanny? Jag kommer sakna dej så mycket om du åker tillbaka till stockholm " sa jag och kollade ner på marken. Hon tog min hand och kollade mig i ögonen.
- hur gärna jag än vill det så kan jag inte det. Men jag lovar att att komma upp på loven. sa hon och log.
Jag kände hur jag blev irriterad på att hon tog allting så lätt. Som att det var självklart att vi skulle kunna vara tillsammans utan att träffas och ändå inte hålla på med någon annan.
" Vadå så du tänker inte ens försöka att stanna här? " sa jag med en irriterad röst.
- Det är inte värt att försöka för jag vet att det inte kommer funka. Sa hon och kollade bort mot stenarna vid bron. Jag förstod inte vad hon menade? Ville hon inte ens försöka att få vårt förhållande funka?
" Vadfan menar du? "
- Men vi har ju bara varit tillsammans i knappt 2 veckor Ludvig. Sa hon och försökte lugna ner mig, men det var försent?
"vadå så du ville bara ha nån under 2 veckor sen ska du tillbaka till stockholm och hitta nån annan kille? "
- Men det var inte så jag menade. sa hon nervöst och försökte ta min hand. Jag puttade bort henne och nästan röt.
" nähe okej och vadfan menar du då? "
- Men aj vad gör du? du kan ju inte putta mig när det är vatten och stenar här? sa hon och backade ett steg bak.
" jävla hora jag gör vad jag vill " sa jag och puttade till henne , men det jag inte visste var att hon stod på en lös sten så jag såg hur stenen välte och hur hon föll bakåt rakt med huvudet på en av stenarna.

Jag fick panik, jag försökte prata med henne och få liv i henne men hon låg helt medvetslös. Men jag visste att om jag skulle säga detta till någon skulle jag råka illa ut. Så jag drog kroppen mot vattnet och slängde den stora stenen där blodet från hennes huvud var i vattnet så ingen kunde hitta det. Sedan flyttade jag cykeln upp till bron previs över kroppen så det såg ut som hon hade hoppat från den. Sen tog jag ett gammalt papper jag hade i fickan och skrev så " tjejigt " jag kunde. " förlåt Fanny jag älskar dig " och hoppades på att det skulle se ut som hon skrivit det. Sen gick jag hem till Fanny och såklart hade Malin glömt att låsa. Så jag smög upp i deras rum och lämnade sedan lappen på Malins madrass. Sedan gick jag tillbaka hem, och såg då att Jonas hade ringt mig ungefär 6 gånger. Så jag ringde upp honom och frågade om vi skulle träffas, jag hade tänkt att berätta allt tills han sa att han var med Fanny.  Så jag gick in i duschen och slängde kläderna i smutsen med tanke på att de hade fått blod på sig.

Ganska kort del jag vet, men vill ni veta vad de stod i smset innan så var i delen innan? ja då får ni kommentera för de kommer i nästa del ! :)

puuuss

Kommentarer

Postat av: tilda

as spännande ! Vill ha mer & jag skulle gärna vilja veta vad som stod i smset ;) <3

Postat av: Adde :DDDD

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

Postat av: Johanna

Meeer :D

Postat av: Johanna

Meeer :D

Postat av: I S A B E L

GRYYYYYYYYM ! :D<3

Postat av: maja

den är ju as bra nästa del nuuuu ! :)

Postat av: elin

men kooooooorv ! nästa del NUUUUUUUUUU! <3

Postat av: Niklas!

Meeeeer!!!

Postat av: Anonym

meeeer!, brutal kille btw :o

Postat av: Julia Hällström

MER :D

Postat av: Julia Hällström

MER :D

Postat av: Emma ~ Foto ~ Mode

nästa del nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! <3

Postat av: Kimi<3

Vafan det va han! Skriv mer!

Postat av: Juliaaaah

meraa :D så grymt bra

Postat av: Fanny <3

Asso skiiitbraa skriv mer :D <3



Postat av: Julia

Meeer

Postat av: Mathilda<3

Meeeeeeer! Asså grymt bra! ;o vill ha mer! :D <3

Postat av: Jessica

MER NU ! <3

Postat av: Cornelia

MEEER NUUUUUUUUUUUUU ! <3

Postat av: alva

fia skriver du inte mer nu så tar jag självmord, nä men åhhhhh komigen skriiiiiiiiiiiiiiv :D <3

Postat av: Nikita Ofc <3

MEEER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback