.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 29

2011-05-28 @ 21:41:27

Jag kände hur någon puttade till mig och jag vaknade tillbaka till verkligheten. " Är du okej?" Jag kände hur Jonas la sin hand på min axel. Jag tog ett djupt andetag och återvände till verkligheten. " Jadå " Sa jag och log. " Ni 2 tjejer är bra på dagdrömma ni" Sa Ludvig knuffade till Malin som stod bredvid.

INGEN BILD TYVÄRR

( 1 vecka senare )

*Mogges perspektiv*

Det var exat en vecka sedan Fanny hade flyttat till Dalarna. Jag hade förväntat mig att det skulle vara svårt att klara av dagarna men om jag ska vara ärligt var det ganska skönt. Jag slapp ora mig för att Adam skulle ta Fanny eller att Fanny skulle dumpa mig.
Jag kände ingen oro längre.

***

Jag kände hur mobilen vibrerade. Jag tog upp den och såg att det var ett sms från Fanny. Jag blev lite förvånad med tanke på att jag inte har hört av henne på en vecka. Men efter att jag hade läst smset så var jag nog mer förvånad.

" Hej där! Har inte hört av mig på en vecka och ber om ursäkt för det. Men här är det grymt! Jag och Malin har redan träffat 2 jättesnygga killar som har visat oss runt här! Allt är superfint! Saknar dock dej bästis, men jag kommer och hälsar på något lov! Puss.

Jag läste smset ännu en gång, jag förstod ju också att vi inte var tillsammans längre men jag trodde verkligen inte att hon skulle kalla mig " bästis " Jag hade förväntat mig att det skulle stå att hon saknade " oss " Men nej.

" Chenare! Kul att du har det bra uppe i Dalarna, här är det också bra. Fest varje dag och Grönan klämmer jag in lite då och då. Hörs snart " bästis ? " kram "  Jag kollade igenom smset innan jag skickade det. Även fast det kanske såg drygt ut ville jag nog mest veta varför hon kallade mig bästis när vi precis varit tillsammans? Vi är inte 10 år längre.


*Adams perspektiv *

Jag saknade Fanny grymt mycket, jag förstod inte hur jag bara kunde låta henne åka. Hon hade kommit och sagt hejdå, jag fick en kram och sen försvann hon.
Jag hade aldrig hunnit säga hur jag kände för henne och hur mycket jag skulle sakna henne. Jag hade bara kramat henne sagt hejdå.

***

Jag var inne på datorn och kollade på tågresor till Dalarna när jag fick ett sms från Fanny.

" Hejhej! Allt bra med dig? själv är det super, fast jag saknar stockholm såklart. Kanske kan du komma upp hit eller något sånt. Kram "

Visst blev jag glad över att Fanny hade hört av sig. Men jag hade hoppats på att hon inte skulle ha det bra i Dalarna. Att hon skulle skriva hur mycket hon saknade mig och inte stockholm. Men det fanns inget jag kunde göra förutom att svara på smset.

" Hej ! , härligt att du har det najs i Dalarna. Här är det okej, fast saknar dig. Hoppas vi ses snart !" Jag skickade iväg det och väntade på ett svar som aldrig kom.

Lite kortare tyvärr. Förlåt mig också för dålig uppdate , men det ska bli bättre Men ni måste också kommentera mer för då blir jag gladare ! och då blir det bättre uppdate ;)

puuusss

Kommentarer

Postat av: Anonym

mweeeer din blogg e såå sjuuukt braaa :D <33333

Postat av: johanna

mer Nuuuuuu !

Postat av: Juliah

suuuuper bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback