.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 25

2011-05-17 @ 22:38:05

" Sa Mogge och la armarna i kors. Jag fick panik, vad skulle hända nu. Vi var itt ute i skogen och både Mogge och Adam hade visat varsin sida av sig själva som jag aldrig sett innan, skulle jag ringa nån ? eller gå, försöka stoppa dem. Jag hade ingen aning..


Precis när jag trodde Adam eller Mogge typ skulle börja slåss backade Mogge ett steg.
" Okej förlåt kom nu du behöver komma in i värmen." Sa han och blinkade med ögat som han alltid brukade göra. " eh.. Ja tack typ. Men kan jag låna din mobil?"
Mogge kastade mobilen till Adam och efter ett massa olika samtal med poliser och sin mamma så kom Adam över till mig. Mogge var också hos mig , det hade han varit hela dagen. Dock visste jag inte längre om jag gillade det.
***
Vi satt i köket och Malin hade också kommit över så vi 4 satt där och åt någon kladdkaka vi alla fyra hade bakat. Om man hade sett oss kanske man hade trott att vi Malin var tillsammans med nån av Adam och Mogge och jag med den andra. Men nu var det ju inte precis så det var, båda killarna hade på sitt sätt bevisat att det gillade mig. Det kändes som att jag var med i Twilight. Dock visste jag inte vem av dem som var Edward och vem som var Jacob, med tanke på att jag verkligen inte kunde fatta vem av dem 2 som var den " rätta " men ändå kanske var ingen av dem det.
" Fanny hallå?" Fanny skrek i mitt öra och vifta handen framför mitt ansikte.
" va ja , eller vad är det? " frågade jag och undrade vad jag missat.
" när är det du flyttar ? " Frågade Adam tyst. Jag fick en klump i magen och gick mot kalendern och kollade på datumet. Jag blev själv väldigt chockad när jag såg att det bara var 3 och en halv vecka kvar. " Om 3 och en halv vecka " Sa jag och tittade ner i golvet.
***
Malin , Adam och Mogge hade dragit för ett tag sen. De skulle till stranden, men jag hade sagt att jag inte mådde så bra. Det var ju delvis sant, dock satt jag bara på sägen stirrade på kläderna jag lagt fram på golvet, om minde än en månad skulle jag flytta, visst kanske inte så långt men tillräckligt långt för att förlora min bästavän och mina 2 killar om man nu kan säga så.

thahah tråkig del , men måste sprida ut det lite så ja de är därför ;)

puss ♥

Kommentarer

Postat av: Caroline

Fortsätt skriv ! är typ besatt av berättelsen ;) <3

Postat av: sofia

haha jag med ! ;)

Postat av: Emma ~ FOTO ~ MODE

Postat av: Emma ~ FOTO ~ MODE

Du är ju grym fia! :D <3

Postat av: Julia Hällström

mer! :)

Postat av: tilda selemark

as bra! <3

Postat av: johanna

skit bra ju! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback