.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

2 frågor till er

2011-05-29 @ 08:47:44



1.tycker ni det är jobbigt att hänga med när jag skriver? Hoppar jag för mycket i texten? SKulle uppskatta om ni svarade. För jag läser många olika noveller när de hoppar super mycket i texten och man fattar ingenting. Är det så i den här novellen också?


2. Efter denna Novell ska jag börja med en ny, den kommer dock inte handla om kärlek. Men jag måste ha ett tjejnamn som är lite annurlunda, har någon nån idee?

alla som kommenterar får en länk i MIN andra blogg där jag har runt 300 läsare. Och ni som inte har en blogg? KOMMENTERA ÄNDÅ!


PUSS

Kommentarer

Postat av: Linn

Asso du skriver grymt bra berättelser!!:)



Ovanliga namn kan jag inte men: Tiffany, Charlotta, Vanessa, Anelia?! Haha xD! <3

Postat av: -

asbra blogg! saknar uppdateringen ibland men förstår att det är jobbigt att skriva mke inlägg<3

(indra är ett ganska ovanligt men fint namn..)

Postat av: L

Lou är ett bra namn !

Postat av: Ida <3

1: nej, jag hänger med jätte bra!

2: Nadina :D <3

Postat av: FannyJuhlin

Jag hänger med superduper bra !

Rosanna , Electra , Findel , Antonia.. Tjaaaa några olika namn var det <3 om jag kommer på fler så skriver jag igen <3

Postat av: sofia

nä jag hänger med :) älskar din novell ;)

Postat av: sofia

nä jag hänger med :) älskar din novell ;)

Postat av: Clara

1. Jag hänger med superbra!

2. Fiona, Jovanna, Therese, Niki....

Postat av: lolo

1.Man hänger me den är asbra.

2.Rita,, Exortisa, Lionel, Deniel och Malhi. Jag hittade på vissa av namnen om man skulle göra detxd

Postat av: Beatrice Vezzoli

1. jag hänger med i allt ! :D

2. Erika, Zara kanske ? :)♥

Postat av: Nikita Ofc <3

Hej Nikita här!



1: du hoppar lite för mycket men man hänger med i texten! du e duktig på det du gör!



2: Pamela, Nikità^^, Alexandra, oice/ joce, patrizia



bra namn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback