.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

DEL 7

2011-03-10 @ 21:10:37

DEL 7 - Adam & Fannys perspektiv.

*Adams perspektiv*

Vafan gjorde jag? Skickad ” ok puss ” det var inte ens i närheten av okej. Fredrik hade skrikit i telefonen. ”VAFAN! Är du dum eller? Jag & Malin bråkar ju som fan ALDIRG” hade han skrikit. Jag skulle precis skriva att det tydligen inte gick nu men så fick jag ett mess av Fanny ”Malin hänger inte med, puss” Jag blev lättad.” okej, men hänger du med då? Puss ” skickat. Det dröjde innan jag fick ett svar men tillslut vibrerade mobilen. ”ah okej ska jag komma till dej först eller?” Jag kände hur jag fick ett leende för första gången sen David dog. Jag svarade snabbt ” du kan möta mig i centrum vid 3 tiden? ”  Fick snabbt ett svar ” okej då ses vi snart då puss” jag han inte svara jag sprang in i badrummet & satte på duschen.

*Fannys perspektiv *

Jag kollade på klockan, den var 12.00 om 3 timmar skulle jag träffa Adam jag kunde knappt förstå det. Jag sa hejdå till Malin & gick hem.

***

Jag hade helt glömt bort att jag hade färgat mitt hår blont så när jag gick upp till mamma och sa hej förstod jag först inte varför hon såg så chockad ut till hon började öppna munnen ” FANNY! Vad har du gjort med ditt hår? Du som var så fin i brunett!” Hon lät inte sur som jag trodde hon skulle bli. Så jag svarade lugnt tillbaka ” Mamma jag har varit brunett hela mitt liv jag ville prova på något nytt & jag trivs i det här. Men jag ska träffa Adam snart så måste fixa mig nu ” Mamma såg lite besviken ut när hon skulle svara mig ” Ska du inte vara hemma något under lovet nu?” jag suckade och svarade medans jag gick in i mitt rum ” Mamma lovet har precis börjat låt mig njuta lite” Jag öppnade min garderob. Jag rotade runt i typ en timme innan jag hittade kläder som var okej. Det slutade med ett rosa linne med ett vit band runt midjan från Thailand & vita tajta jeans. Jag klädde på mig & gick in i köket. Jag kollade på klockan, FAN! Hur kunde den redan blivit 2? Jag sprang in i badrummet sminkade mig med det lilla jag hade och kollade bussarna, det gick en om 20 minuter den skulle bli perfekt. Nu var det bara håret kvar att fixa! Jag satt i en kvar tills jag fick till det perfekt. Jag sprang tills busshållplatsen och hann precis.

 


Inte så långt , men vad tycker ni ? :)

Kommentarer

Postat av: Sofia

Sjukt bra juuu<3 :)

Älskar berättelsen vill ha del 8 nu!

Du är grym på att skriva fia ;)

Postat av: lollo

braaaaaa :D <3

Postat av: Clara

Superbra! Fortsätt skriv! :)

Postat av: Johanna :)

Skit bra !<3

Postat av: Bex

Fia, du e helt jävla grym!

ja avgudar dig ;o

fortsätt, fortsätt, fortsätt du får aldrig sluta skriva! ;)) <3

Postat av: simone

skriv oftare

Postat av: Jossan

Guud, du är ju helt sjuukt bra på att skriva! Kom ut med del 8 så snabbt som möööjlit!

// jossan och maja <3

Postat av: Ida<3

vill ha del 8!!!! :D du är grym på att skriva fia :) <3

Postat av: sara :D

När lägger du ut åttan ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback