.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 10

2011-03-22 @ 19:49:01

Varför var det här så svårt det skulle egentligen vara helt självklart att det skulle vara jag & Mogge tänkte jag. NEJ VAFAN? JAG MENAR JAG OCH ADAM! Hur kunde jag tagit fel på mina egna tankar. Det var väll ändå självklart att det skulle vara Adam. Eller?

 

*Adams perspektiv*

Jag tände lampan igen kollade på klockan det var 4 på natten och jag kunde seriöst inte sova. Så jag gick in på datan. Självklart var det typ ingen inne så jag gick in på Fannys facebook profile och bläddra igenom den. Jag hittade sen en läkning hennes blogg. ”har du någonsin känt att livet aldrig kan tillåta ens liv att vara perfekt. Att det alltid måste komma något i vägen. Något som förstör allt så livet blir lika komplicerat som det var innan det började vända” Jag förstod inte riktigt vad hon menade. Inte den bästa svenskan precis. Synd ville väldigt gärna ha en pluggis  som flickvän som bara brydde sig om skolan , eller inte.

Jag läste vidare i bloggen det stod inte så mycket intressant. Helt ärligt vad gillar folk med att blogga? Dom skriver typ bara ” tjatja bloggen idag har jag typ öhh varit med kompisar hejdå” Haha jättekul verkligen. Jag stängde ner datorn och gjorde ett nytt försök med att somna.

 

Morgonen efter.

Jag vaknade av att sol sken in i mitt rum jag hade helt glömt bort att dra ner rullgardinerna. Jag kollade på klockan, den var 8.00 jag skulle ändå inte kunna somna om så jag gick upp till köket och åt frukost. Jag kollade på mobilen, Fanny hade inte sms-at sen vi kom hem från grillfesten.  Visst hade den varit helt okej dock var Mogge lite överdriven. Jag vet att han bara drev men ändå på det sättet han kollade på henne.  Så hade han inte kollat på någon tjej förut. ” nej Adam det är jag & fanny.” tänkte jag för mig själv.

***

Jag satte mig vid datorn och loggade in på facebook. Inte så mycket som händer nu för tiden. Alla statusar hade ungefär samma text ” Yees sommar lov” eller något liknande. Plötsligt kom ett chattfönster upp. Det förvånade mig att det var från Klara vi hade gått i samma klass hela vägen från 6;års och det gör vi fortfarande dock pratar vi knappt med varandra.

 

Klara : Hej härligt med sommarlov ellerhur? ;)

Jag : Chena , aråh det är najs.

Klara : Men du har fest ikväll känner du för att komma?

Jag : aråh villka ska dit ?

Klara : typ Mogge , Sarah , Lisa , Rikard , Manda , Erik och massa du inte känner.

Jag : ah men jag kommer nog. Kan jag ta med en kompis typ?

Klara : aråh , ska gå puss!

 

Jag tog mobilen och ringde Fanny skulle fråga om hon ville följa med till fetsen. Men istället för att svara tryckte hon på upptaget , jag prövade igen, samma sak.


varför trycker hon på upptaget? hmmmm . vill ni ha nästa del? KOMMENTERA !



Kommentarer

Postat av: Dana <3

Fett bra! Nästa del nu ;d

Postat av: elin u-a

del 11 NU fia! <3

Postat av: Maja

Jaaa! Nästa del NUUUU!!<3

Postat av: looooovisa<3

fett bra!

Postat av: MichelleNicolini

Seriöst fia bli typ författare nu !!!! vet du hur jävla bra du är på att skriva "böcker" ... xd



Men skriv nästa del nu !!!! <33 :)

Postat av: juliaaah

en till del :D

Postat av: Anonym

skriv mer det är så sjukt spännande

Postat av: Sabina Asplund

skriv mer det är så sjukt spännande

Postat av: sara :D

Meeer NUU !! :D skit bra verkligen

Postat av: Bex

ge mej nästa del, NU!

Postat av: Cornelia<3

kom igeeen !! meeeeeeeeeeeeer så jä*la bra !!!!!!!! <3

Postat av: maja

Klart vi vill! Lova att skicka ett meddelande när nästa del är uppe!

Postat av: lollo

jaaaaaaaaaa mera :D <3

Postat av: julia

HEjsan!

hur är det idag!?



psst! du får gärna följa mej via bloglovin ;)

Postat av: lovisa

Fin header!

Postat av: Jessica

SKRIV SKRIV SKRIV SKRIV SKRIV NUUU!

du är bäst älskling, loveu! <3

Postat av: hanna<3

MEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!! älskar dom! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback