.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

DEL 3 fannys perspektiv

2011-02-27 @ 08:04:28

Jag hade bara tagit någon film från hyllan men ändå så skämdes jag. Vem fan vill se Twilight!? Den kom ut för 2 år sen & är någon tjejfilm som alla fjortisar ser på. Adams min fick mig att vilja försvinna ut från videoaffären. Men sen när vi hade betalat filmen & godiset och dragit hem till honom och satt oss i soffan med godiset framför oss och filmen på. Då kändes allt bättre, om jag bara satt tyst under hela filmen kunde ju inte något gå fel eller?

Jag satt tyst under hela filmen & åt någon godis lite då och då medans Adam var helt inne i filmen och det kändes som att han hade glömt att jag var här, tills han lutade sig bakåt gäspade tog upp armen & la den bakom min axel. Jag ryste till lite, jag var inte van vid sånt här och jag hade aldrig varit med om det förut. Jag hade sett det på film men det var ju långt ifrån verkligenheten. Men det här var ju inte precis så verkligt heller, 2 tonåringar träffas på en strand & sen drar de hem till killen och sitter och myser i hans soffa. Nej precis så jag gjorde som jag hade sett på filmer. Jag la mitt huvud på hans axel. Det var nu i filmerna han skulle ta upp mitt huvud och kyssa mig. Men det verkade inte som att han hade några planer för det. Istället drog han mig lite mer intill sig och fortsatte titta på filmen. Jag ville egentligen inte se mer på filmen jag tyckte själv att den sög. Hade sett den förut & det räckte jag hatade verkligen att se filmer som jag redan sett en gång till men jag satt ju bredvid världens snyggaste kille så jag borde inte klaga.

Filmen tog slut & vi satt tysta ett tag tills han slutade läsa eftertexterna ” öh vad vill du göra? ” frågade han. Är han skön eller? Tänkte jag, vad ska jag svara? Jag var fan i hans hus jag hade ingen aning om vad han hade & vad han brukade göra så jag svarade det gamla vanliga ” eh det spelar ingen roll , vad vill du göra ? ” sa jag & hoppades på att han inte skulle svara att det inte spelade någon roll. ” eh alltså jag vet inte , jag blev sjukt sugen på att bada i poolen men det kanske du inte vill haha ? ” fyfan vad mysigt bada i hans pool jag dör! ” Visst men alltså jag har inga badkläder hehe ” Svarade jag honom. ” Men alltså du kan typ ta min syrras hon är typ bortrest under sommaren så hon kommer inte märka” svarade han, haha är han dum i huvudet ? tror han själv jag ska låna hans syrras? ” nej men det är chill jag kan bada i Bh & trosor haha ” svarade jag för jag tänker fan heller låna hans syrras. ” Ah okej ” svarade han tog av sig sin tröja tog upp mig i famnen, sprang ut  ur dörren och kastade mig i vattnet , men kläderna och allt. ” NEEEEEJ! Fyfan vad dum du är , vad ska jag nu gå hem i ? ”  sa jag och försökte låta allvarlig medans jag höll på att dö av skratt. ” Jaja sluta grina nu kläderna kommer tråka! ” sa han och flinade. ” Okej men du , hjälp mig upp ” sa jag och tog hans hand och drog ner honom i vattnet, Han dök under vattnet och kom upp bakom mig. När jag vände mig om skvätte han vatten , som att vi var 7 år. Han var så vacker, han var det finaste jag sett. Jag skvätte tillbaka vatten på honom, han dök under vattnet och kom upp precis framför mig. Han tog min hand i vattnet, lutade sig fram och kysste mig. Det var så underbart.


ganska kort jag vet ;)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback