.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 19

2011-04-12 @ 22:36:46

Mina ben vek sig under mig, det kändes som jag skulle svimma. Vad skulle jag göra hade jag någonsin kännt såhär förut.?

*Fannys perspektiv*
Även fast det gått en timme sen Mogge sa hejdå till mig efter dagen på stranden så var mina ben fortfarande inte stadiga. Jag tänkte på orden han hade sagt igen " Jag älskar dig " Jag kommer inte ens ihåg vad jag svarade, jag tror helt ärligt jag var för lycklig för att ens kunna säga ett pip. Visst hade jag sett på facebook att killar skriver att de älskar än och så. Men jag trodde aldrig det skulle hända mig, och verkligen inte face to face.
*Adams perspektiv.*

Jag hade väntat på stranden där vi hade bestämt att vi skulle träffas, den vi sågs på första gången. Men hon kom inte. Jag väntade i 2 timmar tills jag gick hem. Jag orkade inte ens försöka ringa, så jag skickade ett sms " väntade på dig i stranden " Jag trodde hon skulle svara någonting med " Oj förlåt jag glömde " eller något sånt men svaret var inte precis vad jag hoppades på " Juste vi skulle ju träffats, glömde säga att jag inte orkade. Puss." Det där kunde inte vara Fanny som skrivit, det lät inte ens som henne och hon kunde knappt ha förändrats på en dag.
*Fannys perspektiv*

" MEN MOGGE VAD GÖR DU NU TROR ADAM ATT JAG ÄR AS DRYG! " Han skickade sms-et till Adam där det stod att jag inte orkade träffa honom. Han hade kommit till mig efter en halv timme och frågat om vi skulle se på film. Sen fick jag ett mess från Adam och Mogge tog mobilen och svarade. Även fast hans svar var så som jag kände ville jag inte vara dryg. " Men fanny jag skrev iallafall puss , vad mer ska du begära jag är kille " Sa han och då började jag skratta. Det var så sant, han hade iallafall skrivit puss. Vi fortsatte se på filmen som var på. Den hette typ " taken " även fast den inte ens var läskigt så kröp jag närmare Mogge, han tog armarna runt mig, det kändes som att allt var rätt tills jag fick svaret från Adam. Jag borde inte ha brytt mig men helt ärligt så gjorde jag det.

vad stod det i smset? NÄSTA DEL? KOMMENTERA! :D

Kommentarer

Postat av: Moa engström

GRYYYYYYYYYYYYM SKRRRRRIIIIIVVV MEEEEER !!!

Postat av: Fia

Skit bra som vanligt, vill ha näsat del nuee :P

Postat av: looooovisa<3

grym bra! :) mer del

Postat av: MichelleNicolini

Sjukt bra del , vill veta vad det stog i messet , så JA nästa del nu xd <3

Postat av: Anonym

Beroendeframkallande. Skriv mer!

Postat av: Jessica

man blir beroende, så skriv mer NU tack.

Postat av: Snabblån och Minilån

Grymt inlägg. Uppskattar din blogg.

Postat av: Ida

Fin bild, det är så fint när man skriver sådär och tar kort :)

Postat av: E M M A ♥

SÅKLART VI VILL HA NÄSTA DEL, den g r y m ! :D ♥

Postat av: Clara

Nästa del!!! :D



Den är så grym! <3



Postat av: Sofia <3

GRYM!! Vill ha mer! <3

Postat av: Tilda selemark <3-

Oh jah ! NÄSTA DEL :D <33

Postat av: Ida<3

nästa del NU!!!!!! måste veta vad han skrev :D du är grym!

Postat av: Julia Hällström

ja nästa del! :D

Postat av: Emma Carlsson ♥

asså jag får damp-utbrott, man vill läsa mera jue så nästa deeel!!!!!!!! :D♥

Postat av: ida

nästa del nu!!!! <3

Postat av: Filippa

ååååååå, lägg ut den nya delan NU <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback