.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 18

2011-04-11 @ 19:10:46

Jag ville bara känna hur det kändes, självklart besvarade han den också. Men det kändes inte som när jag kysste Adam , när det var jag och Adam var det som massa eld flammor som spracklade och det var underbart. Men med Mogge var det något annat, inte lika bra eller var det bättre. Helt ärligt så vet jag inte.


*Fannys perspektiv*

Det var bättre. När det slutade med att Mogge fick avsluta kyssen så förstod jag. Jag hade ljugit för mig själv jag ville inte vara kär i Mogge men jag var det.  Nu visste jag att kyssen var bättre, när jag kysste Adam var det som små eld flammor men med Mogge var det en stor eld med lågor, det var djupare det var perfekt.
Jag kollade på Mogge och han mötte min blick, jag tror seriöst jag aldrig sett honom le sådär stort som nu. Han tog in mig i hans famn och kramade mig sedan viskade han i mitt öga " Så vad var det du var ledsen för? " Jag suckade av lycka. Jag behövde inte ens vara ledsen för Adam för nu var det Mogge som gällde. Men då kom jag på det, om mindre än 2 månader skulle jag flytta ifrån Mogge. Jag fick en tår i mitt öga och utan att tänka mig för sa jag " Flytta med mig eller så bor jag hos dig. Jag vill inte lämna dig. " Jag grät igen, fan jag ville inte gråta framför honom det kändes lixom fel typ pinsamt. Men han höll mig bara i hans knä med ett hårt grepp och kysste min panna. " Vi kommer lösa det här på något sätt, jag lovar att aldrig lämna dig " Viskade han i mitt öra. Jag lugnade mig, torkade bort tårarna och tog ett djup andetag. " Kom " sa jag och gick till hallen och satte på mig mina tygskor. " Vart ska vi ? " Sa han och såg frågande ut. " Någon stans där vi kan vara själva, bara du och jag. " Sa jag. Jag såg hur han log. Han lutade sig ner och kysste mig. Branden blev större än någonsin, hur fan kunde jag ha missat det här förut?
När jag han väl avlsutade kyssen igen gick vi till bussen , sen tog vi tunnelbanan och sen 2 bussar till. Vi kom till någon strand som jag aldrig varit på men den var vackrare än alla jag sett. helt plötsligt bar han upp mig i sin famn, sprang ut på bryggan och kastade mig i vattnet, inte långt efter var han också i. Han tog tag i mig igen men precis när jag skulle kyssa honom drog han undan mig.
" fanny säg att det här är på riktigt , att du inte leker runt med mig "
Jag blev chockad, att han ens trodde så. Men sen kom jag på att en gång innan hade det varit jag & Adam. Jag tittade rakt in i hans ögon. " Jag lovar." Jag förväntade mig att han skulle kyssa mig nu, men istället för att kyssa mig så öppnade han munnen.
***
Mina ben vek sig under mig, det kändes som jag skulle svimma. Vad skulle jag göra hade jag någonsin kännt såhär förut.?

Hmmm vad sa Mogge till henne? Vill ni ha nästa del? MINST 10 kommentarer !

Puss!

Kommentarer

Postat av: Sofia <3

Såklart jag vill ha nästa del, det äger ju :)

Älskar den <3

Postat av: elin

nästa del NU!!! <3

Postat av: beatrice vezzoli

vill ha mer NU !!!!!!!<3

Postat av: emma :)

mermermer! :D

Postat av: Anonym

MerMerMEr ! <33

Postat av: Anonym

DU ÄR AWSOMEEEEE :D :D :D MEEEEEEEEEER NUUUUUU!!!!!!

Postat av: mickis

aah dedt vill vi ;) <3

Postat av: MichelleNicolini

Nu !!!! :D <3

Postat av: Jessica

SKRIV MER NU ANNARS ! :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D: <3

Postat av: Ofelia

Bra "saga" eller vad man ska kalla det :)

Postat av: JUliaaah

meeeeraaa :D den e gryyym

Postat av: sara :D

Mer nu !!!

Postat av: Liina<3

om inte du lägger in ett inlägg till idag så dödar jag dej, seriöst, jag verkligen drogar din berättelse, den äger ju! <3

Postat av: Juliaaaa

VILL HA MER NU !!

Postat av: Johanna

meeeera! ♥

Postat av: Anonym

mer!!!!!

Postat av: Anonym

MEERA , Gaah så jvl bra Fia ! ;o

Postat av: Julia Hällström

MER!

Postat av: Bella

Fan vad du är grym på att skriva! Säger bara mer!!! Haha :) <3

Postat av: Filippa

NÄSTA DEL NU! <3

Postat av: E M M A ♥

GRYMT;! ♥

Postat av: E M M A ♥

GRYMT;! ♥

Postat av: Cornelia♥

MER NUUUUUU !! SNÄLLA <3

Postat av: Tilda selemark <3-

Meeeer !! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback