.

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

del 12

2011-04-03 @ 18:57:30


-      Får jag komma in? Frågade han. Seriöst jag fick panik jag såg ut som jag vet inte vad helt sjukt ful i alla fall!

-      Menmen jag är inte iordning, stammade jag.

-      Du är fin ändå, fan jag skulle nog inte sagt det. Sa han tyst.

 

Del 11.

 

*Mogges perspektiv*

Seriöst vad var mitt problem? Vad var det jag inte fattade med att inte hålla på med Fanny, jag höll ju inte precis på med henne men att säga att hon är fin är kanske inte det smartaste. Jag gjorde ett nytt försök ( ett kompis försök den här gången )

-          Nej är du inte i ordning gjord!? Usch lovar att du är jätteful då, så då går jag nog hem. Sa jag och blev lättad av att höra henne skratta.

-          Haha kom in då. Sa hon och låtsades sucka och vara sur. Fast även jag hörde att hon skrattade.  Egentligen förstod jag inte riktigt varför jag stod utanför hennes hus och ville komma in. Jag hade sökt på hennes namn på Hitta.se och sen blev det bara så. Jag fick plötsligt en känsla av att det här var fel, att jag borde vända mig om och springa hem igen, eller säga att jag fick ont i magen och dra hem. Men jag kunde inte, inte just nu när jag var i närheten av Fanny.

 

***

 

Vi satt i hennes rum, dock inte som i böcker eller filmer att vi satt i sägen och pratade om våra värdelösa liv och sedan kysstes. Nej hon satt vi datorn och visade olika låtar hon gillade. Medans jag kollade igenom hennes filmer hon hade i sin hylla. Jag kollade på klockan, vafan!? Den var redan 5 och om vi skulle hinna till Klara var vi tvungna att dra om en kvart typ.

-          Öh Fanny ska du gå i mjukiskläder och osminkad till festen? För vi måste dra om en kvart lixom. Sa jag och skrattade.

-          Nej du driver, fan vänta här medan jag fixar mig. Jag lovar att skynda mig! Skrek hon medans hon sprang in i badrummet med kläder i handen.

 

Hon kom ut efter 20 minuter hon hade puffat till sitt blonda hår lite och hade en vit magtröja och ett par jeans shorts på sig. Hon hade sminkad sig snabbt det såg jag, mascaran var klumpig och hennes Foundation var lite ojämn, men hon passade i det. Hon såg så söt ut men det kunde jag inte säga till henne för jag vet hur det blev sist.

-          Ska vi gå då? Frågade hon när hon kom in i rummet igen. Hon var så söt det var svårt att koncentrera mig på vad hon sa, det tog ett tag innan jag uppfattade vad hon sa.

-          Öh, ah vi måste skynda oss lite, du drog ut på dina 15 minuter lite. Sa jag och blinkade.

-          Jaja om nu vi nu har så bråttom så kan du väll bära mig på ryggen och springa till Klara, det var väll det hon hette? Sa hon och skrattade, jag skrattade också, dock inte med henne utan åt henne. Hennes humor var den torraste jag varit med om.

-          Okej då sa jag och försökte låta sur.

 Vi gick ut på gatan och skulle precis gå när hon vände håll och ställde sig på en bänk som var vid gatan men armarna i kors.  ”Ahapp , vad vill du nu ?” frågade jag.

”Öh har du minne som en guldfisk, du skulle ju bära mig på ryggen dickhead”. Sa hon och skrattade.

Jag gick mot bänken och böjde ryggen lite, Hon hoppade upp på min rygg och la armarna runt min hals. Hon vägde ingenting så om det inte hade varit för hennes skratt så skulle jag nog inte ens märka att hon satt på min rygg. Men hennes ben passade precis runt min midja och hennes armar runt min hals. Men hon var inte min, hon var Adams. Men det lät också fel, man kunde ju inte äga någon, men det lät bäst så. Hon var ju långt ifrån min.
svårt att skriva nu när jag inte fick någon insperation från annat när jag var borta . men vad tycker ni? :)




 



Kommentarer

Postat av: Johanna :)

jätte bra ! (:

Postat av: Tilda selemark <3-

Grymt bra !<3

Postat av: sara :D

Bäääst som vanligt ? Men meeeeer ! :D

Postat av: E M M A ♥

du är grym tjejen! ♥

Postat av: linnea

sjukt bra hjärtat! <3

Postat av: Danialmia

nice site keep it up ok


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback